keylor navas seorang penjaga gawang sedang menangkap bola

Keylor Navas Akan Tinggalkan Real Madrid

Keylor Navas, penjaga gol Real Madrid, mengaku dia akan meninggalkan Los Blancos jika dia tidak mendapat peluang lain untuk menjadi pemain utama dalam skuad Santiago Solari. Setakat tempat utama di pukulan Real Madrid diambil selepas ketibaan Thibaut Courtois dari Chelsea dalam pasaran perpindahan musim panas lalu.

Walau bagaimanapun, kecederaan Thibaut Courtois memberi Keylor Navas peluang untuk kembali muncul sebagai penjaga gol utama El Real. Beliau memberitahu bahawa apabila dia menyedari bahawa dia tidak lagi menjadi penjaga gol utama di Santiago Bernabeu, dia akan pergi.

Keylor Navas memberitahu kiss918 ios bahawa dia selalu bergelut menjadi nombor satu. Menurutnya dia mesti bekerja dan melakukan perkara yang betul ketika bermain dengan pasukan.

Keylor Navas akan terus berjuang untuk Real Madrid

Bagaimanapun penjaga gawang Costa Rica mengatakan dia berjanji memberikan yang terbaik untuk Los Blancos. Dia juga percaya bahawa dia masih mempunyai masa yang lama untuk bersaing dan menjadi pemain utama di Real Madrid.

Dia juga mengatakan kepada xe88 agent login bahawa dia merasakan akan tinggal di Santiago Bernabeu selama bertahun-tahun

Keylor Navas dilihat kembali untuk menjaga gol Real Madrid ketika mengalahkan Leganes 3-0 di babak pertama babak pertama Copa del Rey pada pusingan keenam belas Januari 9, 2019. dan mendapat peluang bermain ketika datang ke gawang Real Betis di Estadio Benito Villamarin dalam perlawanan perlawanan 19 Sepanyol, Isnin

Pada musim ini dia hanya dua kali menjadi pemain inti dalam Liga Sepanyol. selepas memegang kunci bersih di wajah Getafe dengan skor 2-0 dan dia mengakui Girona pada akhir 4-1.

Saya akan memberikan yang terbaik untuk Real Madrid tidak kira apa pun.