Paul Pogba Manchester United

Paul Pogba Mendedahkan Idolnya

Paul Pogba, bintang Manchester United, pada masa lalu memberitahu agen bola sepak, tiga pemain bola sepak yang menjadi idola. Tiga angka itu adalah pemain Kevin De Bruyne Manchester City, Luka Modric dan Toni Kroos yang kedua-duanya bermain di Real Madrid.

Menurut Paul Pogba, tiga pemain tengah itu adalah contoh pemain tengah moden yang harus ditiru dengan cara bermain. Dia juga memberitahu online live casino malaysia bahawa tiga pemain tengah itu adalah contoh pemain midfielder moden yang harus ditiru sebagai cara bermain.

Paul Pogba memberitahu ejen bola sepak dalam talian bahawa dia sangat menyukai bola sepak dan juga suka menonton permainannya. Dia juga memberitahu bahawa dia sedar bahawa orang mungkin terkejut. Apabila dia masih kecil, dia bermain sebagai penyerang. Tetapi pada masa ini dia pemain tengah dan dia menyalin pemain tengah lain.

Pogba Banyak Belajar dari Pemain Tengah Lain

Paul Pogba juga memberitahu bola sepak bahawa dia kini melihat Kevin de Bruyne, Luka Modric dan Toni Kroos. Menurutnya, tiga daripada mereka adalah pemain aktif sekarang dan dia suka melihat bagaimana mereka bermain. Paul Pogba juga mengakui bahawa dia cuba dan belajar daripada mereka dan ia sentiasa bermanfaat untuknya.

Orang Perancis juga mengatakan bahawa perkembangan bola sepak menjadikan tokoh yang mesti menjadi idola juga akan berubah. Pada awal kariernya, menurut Paul Pogba, dia banyak belajar dari lima pemain tengah termasuk dua legenda Manchester United, Paul Scholes dan Michael Carrick.

Dia juga memberitahu ejen bola sepak bahawa dia suka mencontohi pemain tengah lain untuk membentuknya, dengan semua ciri-ciri terbaik yang lain. Dia pernah belajar dari Yaya Toure, Andres Iniesta, Xavi Hernandez, Paul Scholes dan Michael Carrick.